Anul 2023 se termină cu mai multe anuțuri cel puțin interesante pentru datele colectate de Google Analytics 4. În ultimele trei zile, Google a anunțat mai multe schimbări la modul în care va afișa datele în GA4. Le voi prezenta în continuarea acestui articol.
Citește tot articolul →Google Analytics 4 prin Email
Cea mai recentă versiune de Google Analytics vine cu o funcționalitate care a fost de bază în versiunile trecute – programarea email-urilor cu rapoarte.
În acest articol, vom detalia oțiunile pe care le avem la trimiterea de email-uri din Google Analytics, dar și limitările pe care le avem.
Citește tot articolul →„Checkout journey” Funnel în Google Analytics 4
În această toamnă, cea mai nouă versiune de Google Analytics și-a lansat al doilea raport standard de tip pâlnie (în engleză, funnel).
Dacă în luna mai au lansat raportul „User purchase journey”, în această toamnă au lansat al doilea funnel pentru ecommerce. Raportul nou se numește „Checkout journey” și analizează detaliat ultimii pași din procesul de cumpărare al utilizatorilor.
Acest raport poate fi utilizat pentru a identifica potențialele probleme în procesul de checkout al unui magazin online. Detalii în continuarea articolului.
Citește tot articolul →Google Analytics 4 în Google Sheets
Google a lansat un add-on pentru Google Spreadsheets care încarcă datele din cea mai recentă versiune de Google Analytics în foile de calcul.
GA4 Reports Builder for Google Analytics™ este numele add-on-ului de Google Sheets. Odată instalat, îl vom vedea în meniul Extensions, de unde îl putem activa.

Voi scrie avantajele și dezavantajele folosirii acestui mod de raportare în continuarea articolului.
Citește tot articolul →Google Tag în Google Tag Manager
În urmă cu un an, scriam despre apariția Google Tag, un serviciu care funcționează cu Google Analytics și Google Ads, care vine să înlocuiască mai vechiul Google Site Tag. Estimam atunci că acesta va funcționa și cu alte servicii de la Google.
Zilele acestea, Google Tag a fost integrat în Tag Manager. Acest lucru schimbă și configurarea tag-urilor de Google Analytics 4, inclusiv a celor setate anterior în GTM!
Citește tot articolul →





