Landing Page în raportul standard din Google Analytics 4

În urmă cu un an, în Google Analytics 4 nu exista un raport de landing pages, așa că am scris un articol despre cum pot fi văzute datele. Lucrurile s-au schimbat între timp, dar articolul de atunci încă este util, după cum veți vedea în continuarea acestui articol.

Google Analytics a anunțat recent că a introdus unul dintre rapoartele esențiale care lipsesc din cea mai recentă versiune de GA, raportul Landing Page. Am așteptat un timp să văd dacă acest raport va ajunge în toate proprietățile de analytics. Dacă nu vă apare în meniu, nu vă faceți griji. Voi scrie mai jos cum puteți să îl adăugați.

Citește tot articolul →

Etichete: , , ,

Limitele dashboard-urilor GA4 și soluția Data Studio / Looker Studio

La sfârșitul anului 2022, Google a anunțat noi limite pentru datele trimise prin Google Analytics Data API. Primii care au avut probleme sunt cei care preiau datele din Google Analytics 4, în special pentru diverse dashboard-uri. Sunt incluși aici și utilizatorii de Google Data Studio / Looker Studio.

Multe rapoarte făcute în Looker Studio nu mai funcționează. În continuare, voi detalia motivele, dar și posibile soluții pentru a vedea datele în Google Analytics în Looker Studio (Data Studio) sau în alte instrumente de dashboarding.

Citește tot articolul →

Etichete: , ,

eCommerce: Noi dimensiuni și metrice în Google Analytics 4

Nu am apucat să scriu bine despre noutățile aduse de suita de produse Google Analytics în anul 2022, că deja a apărut și prima actualizare din 2023, iar aceasta este una importantă!

Google Analytics 4 a introdus mai multe dimensiuni și metrice noi în zona de eCommerce. În plus, acestea vor fi grupate în două tipuri majore de acum înainte.

Citește tot articolul →

Etichete: , ,

Produsele Google Analytics în 2022

În fiecare an, fac un rezumat cu actualizările aduse de suita de produse Google Analytics, precum și alte produse care pot avea legătură cu aceasta.

În 2022, avem două produse Google Analytics dar s-a anunțat că în curând vom rămâne doar cu cel mai recent dintre acestea – Google Analytics 4, avem Data Studio care a devenit Looker Studio, avem în continuare 2 produse Google Tag Manager și avem și 2 versiuni de Google Tag. Cu siguranță, nu te plictisești ca digital analyst 🙂

Pentru a vedea noutățile din anii anteriori, puteți accesa articolele de atunci: 2021, 2020, 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2009. Detalii despre noutățile aduse în anul 2022, puteți citi mai jos.

Citește tot articolul →

Etichete: , , ,

Path Explorations și pentru URL-uri

Path Exploration se numește una dintre cele mai utile tipuri de rapoarte personalizate pe care le putem crea în Explorations din Google Analytics 4.

În aceste rapoarte, putem urmări calea urmată de utilizatori în aplicație sau website, în funcție de mai multe lucruri. Recent, a fost adăugată opțiunea de a urmări aceste direcții și în funcție de URL-ul paginilor web, lucru extrem de util.

Citește tot articolul →

Etichete: , ,