WebAnalyst a apărut în 2009, când era singurul blog despre analytics în limba română, fiind sursa de informare în ceea ce privește măsurabilitatea acțiunilor de marketing online. Recent, am început să ofer serviciul de audit de analytics.

În 2010, la singura participare la RoBlogFest, festivalul blogurilor românești, a primit premiul pentru Cel mai bun blog de tehnologie.

Informațiile acoperă în primul rând web analytics, dar și comportamentul online, comparare, testare și optimizare, studiul pieței, sondaje, feedback, business intelligence, data science, vizualizarea datelor, big data și instrumente sau metode specifice măsurabilității diferitelor tipuri de campanii online.

Focusul este pe interpretarea informațiilor și acțiunile născute din acestea, însă primul pas este obținerea unor date nealterate. Astfel, vom întoarce problema pe toate fețele, de la implementare la raportare și analiză.

Scopul este o informare corectă, într-un mod simplu a utilizatorilor români de web analytics sau alte soluții de informații online pentru ca aceștia să aibă beneficiile maxime, aplicații optimizate și vizitatori mulțumiți.

Articolele sunt livrate în stilul unui blog, reflectând situația din momentul publicării. Pentru cele mai noi informații citiți cele mai recente articole.

Opiniile exprimate le aparțin doar autorilor respectivului articol sau comentariu și nu implică în niciun fel organizațiile cu care aceștia lucrează sau interacționează în alt fel. Autorul respectivului material este singurul responsabil pentru conținutul publicat.