Despre topurile agențiilor

Se apropie momentul în care vor fi făcute publice rezultatele financiare anuale pentru firmele din România, urmat la scurt timp de momentul în care vor apărea în presă diverse topuri pe baza acestor rezultate. Nu fac excepție nici agențiile de marketing / publicitate / digital, pentru care aceste topuri apar pe la mijlocul lunii iunie.

Nu ai cum să ignori evenimentul, pentru că cei din topuri încep să se laude cu veniturile și profiturile înregistrate anul trecut.

Cu o lună înainte, vă ofer câteva sugestii despre cum ar trebui să interpretați aceste date, iar primul sfat este să ignorați veniturile și profiturile!

Continue reading →

Tags: ,

Publicitatea în 2019 și după

Tradițional, reclamele erau vândute datorită asocierii cu brandurile din media. Dacă ne gândim la un ziar cu reputație solidă și audiență mare, pare locul ideal în care să fii prezent dacă vrei să te promovezi. De asemenea, reclamele în produse media cunoscute erau considerate mai sigure pentru brandul promovat decât apariția pe un site web. Spun erau pentru că lucrurile acestea se schimbă. Pentru prima dată, publicitatea nu mai este dependentă de media.

Continue reading →

Tags: ,

Adobe în 2018

Primăvara se anunță noutățile la aplicațiile de marketing și analytics de la Adobe. Printre cele mai importante update-uri de la Adobe Summit 2018 se află apariția unui profil „unificat”, în care companiile pot păstra la un loc toate datele despre utilizatori, date care în mod obișnuit se găsesc în aplicații diferite (CRM-uri, ad servere etc.). În acest profil, datele se actualizează în timp real, astfel încât experiența să fie aceeași în cazul în care utilizatorul folosește aplicații sau device-uri diferite. Există și posibilitatea de a marca anumite câmpuri drept sensibile, pentru a nu fi folosite în marketing, respectând astfel reglementările GDPR.

Launch este un nou produs de tag management. Adobe are de ceva timp un produs enterprise în această zonă, numit Dynamic Tag Management. Launch este generația următoare, un produs creat de la zero. Este un produs gândit pentru API, ceea ce îl face mai flexibil pentru utilizatori. În acest moment Launch este în fază alfa și se lucrează la un proces de migrare care să facă foarte simplă trecerea de la DTM.

În urmă cu un an au anunțat lansarea Sensei, platforma de inteligență artificială. Anul acesta au ținut să lămurească faptul că acesta nu este un AI general, ci este focusat pe 3 direcții:

  • Sensei Experiences – oferă experiențe personalizate pentru utilizatorii finali
  • Sensei Services – pentru developeri
  • Sensei Framework & Tools – pentru data science

Mai jos puteți găsi o listă cu principalele update-uri aduse de Adobe la Analytics Cloud, Advertising Cloud și Marketing Cloud:

Continue reading →

Tags: , , , ,

Implementarea de Date Structurate în WordPress

În primul articol despre implementarea datelor structurate, Cristian Bălău a vorbit despre implementarea acestora cu ajutorul Google Tag Manager. Este o soluție simplă și elegantă care nu necesită cunoștințe avansate de programare sau instalarea unor module dedicate. În acest articol, Cristian va continua cu modalități de a implementa date structurate avansate, în funcție de caracterul paginii, recomandând și plugin-uri WordPress ce pot fi folosite.

Continue reading →

Tags: , ,

Implementarea de Date Structurate cu Google Tag Manager

Vrei să adaugi structured data în website-ul tău şi nu ai acces sau abilităţile de programare specifice pentru a implementa acest lucru? Nu trebuie să îţi faci griji, există o soluţie simplă şi elegantă prin care poţi adauga schema.org markups JSON-LD prin Google Tag Manager.

Cristian Bălău, Marketing Specialist la Evonomix, pasionat de SEO şi content marketing ne va explica în tutorialul de mai jos cum să facem acest lucru.

Continue reading →

Tags: , , , ,