Metrice calculate în GA4

Anul trecut, Google a anunțat că introduce calculated metrics în ultima sa versiune de analytics. Acestea au fost disponibile în majoritatea conturilor de Google Analytics în jurul vacanței de iarnă.

Săptămâna aceasta, calculated metrics management a devenit disponibil și în Google Analytics Admin API. Deocamdată le avem în versiunea afla de API, dar asta înseamnă că în curând vor fi disponibile și în versiunea finală, deci trebuie să ne pregătim.

Între timp, putem crea și administra metricele calculate din interfața Google Analytics 4. Voi detalia în continuarea acestui articol.

Citește tot articolul →

Etichete: , ,

Produsele Google Analytics în 2023

2023 a fost anul de cotitură, în care Google Analytics a renunțat la versiunea gratuită de Universal Analytics pentru majoritatea clienților. Același lucru se va întâmpla anul acesta și cu clienții premium de analytics.

Sunt 15 ani de când fac rezumate anuale cu cele mai importante modificări aduse de Google Analytics, precum și de alte produse oferite de Google în suita de analytics.

Puteți găsi versiunile anterioare aici: 2022, 2021, 2020, 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2009. În 2023, am scris 35 de articole pe blog cu noutățile aduse de produse de analytics. Găsiți mai jos cele mai importante noutăâi aduse la produsele Google.

Citește tot articolul →

Modificări la Google Analytics 4

Anul 2023 se termină cu mai multe anuțuri cel puțin interesante pentru datele colectate de Google Analytics 4. În ultimele trei zile, Google a anunțat mai multe schimbări la modul în care va afișa datele în GA4. Le voi prezenta în continuarea acestui articol.

Citește tot articolul →

„Checkout journey” Funnel în Google Analytics 4

În această toamnă, cea mai nouă versiune de Google Analytics și-a lansat al doilea raport standard de tip pâlnie (în engleză, funnel).

Dacă în luna mai au lansat raportul „User purchase journey”, în această toamnă au lansat al doilea funnel pentru ecommerce. Raportul nou se numește „Checkout journey” și analizează detaliat ultimii pași din procesul de cumpărare al utilizatorilor.

Acest raport poate fi utilizat pentru a identifica potențialele probleme în procesul de checkout al unui magazin online. Detalii în continuarea articolului.

Citește tot articolul →

Etichete: , , , ,