Search Console a fost integrat cu Google Analytics 4

Începând de astăzi, utilizatorii de Google Analytics 4 au posibilitatea de a integra proprietatea de analytics cu contul de Search Console.

Search Console este un produs diferit, oferit gratuit de Google, care oferă statistici privind apariția site-ului propriu în motorul de căutare Google, organic. Datele oferite de acesta sunt diferite de cele din Google Analytics, dar cele două pot fi integrate, pentru a vedea rezultatele organice și în analytics.

De astăzi, integrarea este accesibilă și utilizatorilor români care folosesc cea mai recentă versiune de Google Analytics.

Citește tot articolul →

Etichete: , , ,

Date recente în Search Console

Google Search Console este aplicația prin care poți vedea informații despre statusul site-ului propriu în motorul de căutare Google, statistici pentru rezultatele neplătite și informații despre eventualele probleme care opresc site-ul de la apariția în rezultatele organice.

Instrumentul dedicat celor care administrează site-uri și-a schimbat numele în mai 2015, după ce anterior funcționase 10 ani cu numele Webmaster Tools. În 2011, rapoartele sale au fost integrate în Google Analytics.

Citește tot articolul →

Etichete: , ,

Media Digitală în Era Responsabilității

La început s-a numit Search Engine Marketing, fiind un canal nou, dar foarte eficient pentru achiziția de clienți. În agențiile de media i se spunea Search Engine Advertising, denumire pe care au păstrat-o mult după ce s-a extins și dincolo de motoarele de căutare, că vechile obiceiuri dispar greu.

A urmat un nou nume, care a rezistat mult timp și încă este folosit în destule locuri, Pay-Per-Click Advertising, menit să cuprindă toate formatele noi de reclame și locurile în care acestea erau afișate. Dar nu numai acestea au evoluat, ci și modalitățile de plată. Pe lângă PPC (CPC), avem tot mai des CPM, CPV, CPS sau CPA. Acest lucru a făcut ca și denumirea de PPC Advertising să fie depășită.

În prezent, pentru aceste activități de promovare se folosește denumirea de Performance Marketing / Media, mult mai potrivită decât cele anterioare. Dar aceleași canale media sunt folosite și pentru alte obiective decât cele de performanță și acaparează aproape în întregime bugetele de media online, deci probabil că în viitor ceea ce numim astăzi Performance se va numi, simplu, Digital Media.

Citește tot articolul →

Etichete: , , , ,

Implementarea de Date Structurate în WordPress

În primul articol despre implementarea datelor structurate, Cristian Bălău a vorbit despre implementarea acestora cu ajutorul Google Tag Manager. Este o soluție simplă și elegantă care nu necesită cunoștințe avansate de programare sau instalarea unor module dedicate. În acest articol, Cristian va continua cu modalități de a implementa date structurate avansate, în funcție de caracterul paginii, recomandând și plugin-uri WordPress ce pot fi folosite.

Citește tot articolul →

Etichete: , ,

Implementarea de Date Structurate cu Google Tag Manager

Vrei să adaugi structured data în website-ul tău şi nu ai acces sau abilităţile de programare specifice pentru a implementa acest lucru? Nu trebuie să îţi faci griji, există o soluţie simplă şi elegantă prin care poţi adauga schema.org markups JSON-LD prin Google Tag Manager.

Cristian Bălău, Marketing Specialist la Evonomix, pasionat de SEO şi content marketing ne va explica în tutorialul de mai jos cum să facem acest lucru.

Citește tot articolul →

Etichete: , , , ,