Search Ads 360 Relansat

Google a lansat de curând o nouă versiune de Search Ads 360, cunoscut în trecut drept DoubleClick Search. Este utilizat pentru administrarea campaniilor de search din Google Ads, Bing (Microsoft Advertising), Yahoo! și Baidu.

Search Ads 360 este integrat atât cu Google Data Studio, cât și cu Google Analytics. Mai mult, poate fi legat de orice proprietate de Google Analytics 4, inclusiv cele gratuite!

Citește tot articolul →

Etichete: , , ,

Google Data Studio primește Data Blending superior

În iulie 2018, semnalam apariția funcționalității de Data Blending în produsul de raportare și dashboarding de la Google. Scriam atunci că aceasta este echivalentul unui left join din SQL.

Luna aceasta, Data Studio a lansat mai multe tipuri de combinare a datelor, oferind pentru acestea toate tipurile majore de operatori join. Voi oferi detalii despre cum funcționează acești operatori, în continuarea articolului.

Citește tot articolul →

Etichete: ,

Performance Max în Data Studio

În 2013, Google făcea imposibilă aflarea cuvintelor cheie din rezultatele organice, precum și a rezultatelor individuale ale acestora. Scriam atunci că sistemele de machine learning vor deveni o obișnuință, iar utilizatorii vor primi mai puține date. Între timp, au ascuns parțial și cuvintele cheie din campanii plătite, iar din 2019 nu mai arată nici poziția medie de afișare a reclamelor.

Numărul deciziilor care sunt luate în campanii de sistemele de inteligență artificială nu mai are rost să îl amintesc, pentru că este în continuă creștere. Punctul maxim a fost atins la finalul anului trecut, când au lansate, pentru toți utilizatorii, campaniile de Performance Max.

Citește tot articolul →

Etichete: , ,