Șabloane de Google Tag Manager

Google Tag Manager împlinește luna aceasta 7 ani de când a fost lansat. La fel ca și în cazul altor produse, Google vrea să recupereze terenul pierdut prin lansarea târzie a unor produse și pentru asta se folosește inclusiv de ajutorul comunității. Astfel, cea mai importantă lansare de anul acesta pentru GTM o reprezintă Templates.

Continue reading →

Tags: , ,

Date recente în Search Console

Google Search Console este aplicația prin care poți vedea informații despre statusul site-ului propriu în motorul de căutare Google, statistici pentru rezultatele neplătite și informații despre eventualele probleme care opresc site-ul de la apariția în rezultatele organice.

Instrumentul dedicat celor care administrează site-uri și-a schimbat numele în mai 2015, după ce anterior funcționase 10 ani cu numele Webmaster Tools. În 2011, rapoartele sale au fost integrate în Google Analytics.

Continue reading →

Tags: , ,

Google Analytics App + Web

Google Analytics a anunțat un update major vara aceasta, constând într-un nou model de măsurare a traficului, compatibil atât cu paginile web, cât și cu aplicațiile mobile. Până acum, eram nevoiți să folosim pentru asta două instrumente diferite de măsurare (chiar dacă, la un moment dat, Firebase a fost redenumit Google Analytics for Firebase).

În conturile Google Analytics a apărut un nou tip de proprietate, App + Web, care oferă date și rapoarte unificate pentru toate aplicațiile (web, Android, iOS).

Continue reading →

Tags: , , ,

Noutățile aduse de RStudio 1.2

RStudio este principalul IDE (Integrated Development Environment) pentru programare în limbajul R. Este mai mult decât un editor de cod, având multe funcționalități create special pentru lucrul cu R. Subiectul ne interesează pentru că R este un limbaj creat pentru modelare statistică și data science.

Continue reading →

Tags: ,