Data Studio devine Looker Studio

Google Data Studio este unul dintre tool-urile cărora le-am dedicat cele mai multe articole. Este un instrument lansat recent de Google, din 2017 fiind disponibil în varianta beta utilizatorilor din toată lumea.

Un motiv pentru care am scris des despre GDS este viteza mare cu care erau lansate noi funcționalități pentru acest produs. Lucrurile s-au schimbat însă în ultimul an și era de așteptat. În urmă cu exact 1 an, s-a anunțat că Data Studio va face parte dintre produsele Google Cloud, alături de Looker, un sistem de business intelligence achiziționat de Google în 2019. Mai mult, în primăvara acestui an au apărut primele semne de integrare între Looker și Data Studio.

La conferința Google Cloud desfășurată săptămâna aceasta, s-a anunțat că Google Data Studio se va numi de acum Looker Studio. Detalii despre această decizie, precum și alte anunțuri făcute la conferința Google Cloud, veți găsi în continuarea acestui articol.

Citește tot articolul →

Etichete: , , ,

Search Ads 360 Relansat

Google a lansat de curând o nouă versiune de Search Ads 360, cunoscut în trecut drept DoubleClick Search. Este utilizat pentru administrarea campaniilor de search din Google Ads, Bing (Microsoft Advertising), Yahoo! și Baidu.

Search Ads 360 este integrat atât cu Google Data Studio, cât și cu Google Analytics. Mai mult, poate fi legat de orice proprietate de Google Analytics 4, inclusiv cele gratuite!

Citește tot articolul →

Etichete: , , ,

Google Data Studio primește Data Blending superior

În iulie 2018, semnalam apariția funcționalității de Data Blending în produsul de raportare și dashboarding de la Google. Scriam atunci că aceasta este echivalentul unui left join din SQL.

Luna aceasta, Data Studio a lansat mai multe tipuri de combinare a datelor, oferind pentru acestea toate tipurile majore de operatori join. Voi oferi detalii despre cum funcționează acești operatori, în continuarea articolului.

Citește tot articolul →

Etichete: ,