Drill data în Google Looker Studio

Looker Studio, fostul Data Studio de la Google, vine cu niște funcționalități care pot face rapoartele de aici mult mai puternice.

În urmă cu două săptămâni am scris despre alegerea dimensiunilor, iar astăzi mă voi ocupa de o altă funcționalitate nouă: Drill Action.

Cele două funcționalități pot fi aplicate în rapoarte, astfel încât același raport să poată fi utilizat pentru a obține mai multe date diferite, și asta fără să facem un raport pe multe pagini. Detalii în continuarea articolului.

Citește tot articolul →

Etichete:

Alegerea dimensiunii în rapoartele Google Looker Studio / Data Studio

Google Looker Studio, fostul Data Studio, a anunțat luna aceasta posibilitatea de a alege dimensiunea rapoartelor din interfață. Astfel, același raport poate fi util în situații diferite sau pentru utilizatori diferiți.

Dimension control se numește funcționalitatea care poate fi introdusă din meniu și din care, fiecare utilizator al raportului, își poate alege dimensiunea pentru care să vadă datele.

Citește tot articolul →

Etichete: ,

Conectorul GA4 pentru Data Studio / Looker Studio a fost actualizat

Majoritatea soluțiilor de raportare, data visualization și business intelligence au lăsat pe ultimul moment actualizarea conetorilor pentru ultima versiune de Google Analytics (GA4).

Astfel, cu doar câteva zile înainte ca Google Analytics 4 să rămână singura versiune de GA care se actualizează cu date, Tableau și Power BI și-au anunțat proprii conectori de date.

Lucrurile stau puțin diferit cu soluția de la Google, adică Data Studio sau Looker Studio. Teoretic, aceasta a funcționat de la început cu GA4, dar niciodată nu a preluat toate datele disponibile prin API. Acest lucru s-a schimbat săptămâna aceasta, când conectorul a fost actualizat și a adus sute de metrice și dimensiuni noi din Google Analytics 4. În acest articol, o să vedem câmpurile adăugate săptămâna aceasta, precum și cele adăugate recent (a mai fost o actualizare similară și în luna martie a acestui an).

Citește tot articolul →

Etichete: , , , ,

Vă amintiți Google Analytics Suite?

Google este liderul pieței de digital analytics. De foarte mulți ani, produsul Google Analytics este lider în zona de web analytics. Dar clienții au nevoie de mai mult. Soluțiile plătite de analytics vin cu produse pentru atribuirea conversiilor, tag management, vizualizare date, experimentare etc.

Soluția a fost că Google are nevoie de o suită de produse de analytics, iar în urmă cu exact 7 ani au anunțat lansarea Google Analytics Suite.

Întrebare: ce mai știți despre produsele din această suită? În continuarea articolulului, o să le luăm pe rând, să vedem unde se află fiecare.

Citește tot articolul →

Etichete: , , , , , ,