După ani de așteptări și amânări, Twitter a făcut propriul serviciu de Analytics disponibil pentru toți utilizatorii. Pentru toți utilizatorii e un fel de a spune, pentru că rapoartele devin active doar după ce cumperi Twitter Ads, lucru pe care oficial îl pot face doar cei care locuiesc în Statele Unite și scriu pe twitter în engleză (practic, poate fi păcălit ușor). Citește tot articolul →
Google+ Dashboard & Insights
Un pas mic făcut săptămâna asta de Google+ pare a fi începutul unui nou mod de a vizualiza datele din serviciile Google. Google+ Dashboard din panoul de administrare al paginilor promite că va conține cele mai importante date pentru afaceri. Acestea sunt preluate din AdWords, YouTube, Maps și alte servicii Google. Nu doar statisticile se găsesc acum într-o singură pagină. Tot de acolo pot fi editate datele de contact ale unei afaceri o singură dată pentru toate aceste servicii, pot fi văzute notificările într-un singur loc și pot fi publica imagini, video etc. Citește tot articolul →
Filtre noi, conversii real-time, verificare Goals și alte update-uri la Google Analytics
Așa cum ne-a obișnuit, Google Analytics anunță des update-uri la produs. Am strâns în acest articol noutățile de luna aceasta. Nu sunt puține, mai ales că e luna în care a avut loc Google I/O.
- Procesul de setare Goals (obiective) a fost simplificat. De asemenea, au fost introduse template-uri, au apărut Goals legate de Ecommerce (de exemplu, iau automat valoarea tranzacției ecommerce) și a apărut posibilitatea de a verifica un obiectiv înainte de adăugarea sa. Ultimul pas mi se pare cel mai important pentru că știi de la început dacă ai greșit undeva și corectezi pe loc, nu mai pierzi date în timpul până ai fi observat că ceva nu este în regulă
Știri de la Adobe, Webtrends, Mixpanel și Google
Soluțiile de web analytics devin tot mai complexe și mai inteligente. Nu toate update-urile lor sunt însă atât de importante pe cât vor să le facă să pară cei care le-au făcut. Iată câteva din ultima perioadă: Citește tot articolul →
Google Analytics Solutions Gallery
GAnalytics a devenit un instrument puternic, cu multe customizări posibile. Asta l-a făcut pe placul utilizatorilor avansați, dar și mai dificil de înțeles de către începători. Celor din urmă le pot pune probleme chiar customizările disponibile în interfață. Și pentru că Google vrea ca un număr mai mare de utilizatori de Analytics să folosească dashboard-uri, rapoarte și segmente customizate, a creat o librările de unde acestea se pot descărca. Citește tot articolul →