În primul articol despre implementarea datelor structurate, Cristian Bălău a vorbit despre implementarea acestora cu ajutorul Google Tag Manager. Este o soluție simplă și elegantă care nu necesită cunoștințe avansate de programare sau instalarea unor module dedicate. În acest articol, Cristian va continua cu modalități de a implementa date structurate avansate, în funcție de caracterul paginii, recomandând și plugin-uri WordPress ce pot fi folosite.
Implementarea de Date Structurate cu Google Tag Manager
Vrei să adaugi structured data în website-ul tău şi nu ai acces sau abilităţile de programare specifice pentru a implementa acest lucru? Nu trebuie să îţi faci griji, există o soluţie simplă şi elegantă prin care poţi adauga schema.org markups JSON-LD prin Google Tag Manager.
Cristian Bălău, Marketing Specialist la Evonomix, pasionat de SEO şi content marketing ne va explica în tutorialul de mai jos cum să facem acest lucru.
AdBlock, Noul Standard
Subiectul AdBlock a fost mult dezbătut în ultimii doi ani. În 2015, Apple anunța că va permite aplicațiile de tip AdBlock în iOS. În România, studiile date publicității arată o penetrare importantă, între 20 și 30% la începutul acestui an, dar și în creștere rapidă, a plugin-urilor care blochează publicitatea online, lucru care a generat multe articole și pe plan local.
Anul acesta a venit o altă veste: Chrome și Safari vor conține AdBlock. Cele două browsere sunt folosite pentru a încărca 2 din 3 pagini web. Altă statistică: primele 2 sisteme de operare de pe care este accesată Wikipedia sunt Android și iOS, sisteme care vin cu browserele Chrome și Safari. Știu, schimbarea va fi la început în versiunile pentru desktop, dar cât credeți că va dura până când va fi extinsă la toate versiunile de Chrome și Safari?
Cred că trebuie să ne obișnuim cu noua realitate: folosirea de AdBlock va deveni standard. Citește tot articolul →
Status .ro în 2017
Am strâns câteva idei și concluzii despre lucrurile „la zi” în marketingul digital din țara noastră. Acestea sunt valabile acum și vor fi și în viitorul apropiat (următorii ani). Să le luăm pe rând:
Adobe Advertising Clould
După Marketing Cloud și Analytics Cloud, în portofoliul de produse Adobe a apărut și Advertising Cloud. Și dacă Analytics Cloud a apărut după ce au achiziționat Omniture, Advertising Cloud vine după ce în noiembrie au achizițonat TubeMogul, un DSP care era deja listat pe bursă.
Despre platforma Advertising Cloud și alte noutăți de la summit-ul anual de digital marketing al Adobe, citiți în continuare! Citește tot articolul →