Săptămâna aceasta a avut loc Google Analytics Summit 2013. Evenimentul a fost așteptat cu interes, după ce la ediția de anul trecut s-a lansat Universal Analytics. Nici anul acesta nu au dezamăgit, anunțând mai multe noutăți! Citește tot articolul →
Ce-a făcut Google Analytics vara asta
A trecut vara și s-au terminat concediile. E timpul să ajungem din nou la zi cu informațiile. Echipa de produs de la Google Analytics nu a avut vacanță, dacă ne uităm la update-urile pe care le-au anunțat în ultimele 3 luni: Citește tot articolul →
Filtre noi, conversii real-time, verificare Goals și alte update-uri la Google Analytics
Așa cum ne-a obișnuit, Google Analytics anunță des update-uri la produs. Am strâns în acest articol noutățile de luna aceasta. Nu sunt puține, mai ales că e luna în care a avut loc Google I/O.
- Procesul de setare Goals (obiective) a fost simplificat. De asemenea, au fost introduse template-uri, au apărut Goals legate de Ecommerce (de exemplu, iau automat valoarea tranzacției ecommerce) și a apărut posibilitatea de a verifica un obiectiv înainte de adăugarea sa. Ultimul pas mi se pare cel mai important pentru că știi de la început dacă ai greșit undeva și corectezi pe loc, nu mai pierzi date în timpul până ai fi observat că ceva nu este în regulă
Știri de la Adobe, Webtrends, Mixpanel și Google
Soluțiile de web analytics devin tot mai complexe și mai inteligente. Nu toate update-urile lor sunt însă atât de importante pe cât vor să le facă să pară cei care le-au făcut. Iată câteva din ultima perioadă: Citește tot articolul →
Google Analytics: Date noi în rapoartele Real-Time
Google a venit din nou cu o serie de îmbunătățiri la rapoartele real-time din Google Analytics și a promis că vor urma și altele. Astfel de îmbunătățiri îl fac util și ca soluție de dashboard-uri. Altă întrebuințare a rapoartelor în timp real este testarea instalării. Citește tot articolul →