Microsoft Silverlight Analytics Framework

Microsoft a lansat platforma opensource de analytics pentru aplicațiile realizate în Silverlight. Prin intermediul acesteia, persoanele de online vor beneficia de statistici privind interacțiunea cu elementele din cadrul aplicațiilor Silverlight, inclusiv cele efectuate în afara browser-ului sau în mod offline.

Integrare cu Google Analytics

Să nu uităm că soluția de web analytics de la Google are de ceva timp API. Prin intermediul acestuia a fost realizată integrarea dintre Google Analytics și Microsoft Silverlight Analytics Framework.

În prezent, integrarea suportă event tracking, pageview tracking și variabile customizate. Detalii despre cum puteți folosi Google Analytics pentru aplicațiile voastre în Silverlight puteți găsi pe pagina de documentație.

Etichete: , , , , , , ,

Analytics pentru PayPal

analyzepal

AnalyzePal este o aplicație AIR cu versiune gratuită care oferă statistici prinvind vânzările, performanța și clienții din PayPal. Instrumentul lucrează în mod offline, fără a necesita nume de utilizator, parolă sau cheie API de la PayPal. Pur și simplu va analiza un log care a fost descărcat din contul de PayPal în calculator.

Sunt disponibile versiunile gratuit, pro și business. Versiunea pro include statistici la nivel de produs și de client, dar și analiza performanței.

Etichete: , ,

Web Analytics fără taguri javascript în pagini

Soluția Pion de la Atomic Labs a ajuns la versiunea 3.0, a scos și Pion Lite, o versiune gratuită și este acum recomandată și de Google Analytics!

Dar ce face acest Pion? Ei bine, este o soluție inovatoare care permite colectarea dacum-functioneaza-piontelor de trafic fără a instala cod suplimentar în pagini și funcționează împreună cu cei mai importanți furnizori de soluții web analytics: Google Analytics, Omniture, Webtrends, Unica și alții.

Pion urmărește traficul dintre serverele web și poate raporta inclusiv traficul RSS și mobile. Înaintea trimiterii datelor către furnizorul de web analytics, Pion șterge datele de identificare personale (Google Analytics interzice utilizarea sa pentru a procesa astfel de date).

Am inclus imaginea prin care cei de la Atomic Labs sintetizează modul de funcționare al Pion, în engleză. Click pe imagine pentru mărire!

Etichete: , , , , , ,

Statistici Facebook și prin Coremetrics

Săptămâna trecută anunțam că Webtrends va începe să ofere statistici web pentru Facebook. La doar câteva zile distanța avem un anunț asemănător de la Coremetrics, companie care se poziționează drept lider în optimizarea pentru marketing.

Coremetrics Impression Attribution va permite brandurilor să își analizeze prezența și îndeplinirea obiectivelor de afaceri prin rețeaua Facebook. Statisticile vor evidenția interacțiunea cu paginile, reclamele și aplicațiile, atât pentru a măsura click-urile generate, cât și pentru a urmări evoluția indicatorilor de brand. Clienții Coremetrics vor decide ce informații vor decide să colecteze despre utilizatorii Facebook.

Etichete: ,

Web analytics pentru Google Buzz

Nu a trecut mult de când Google a lansat Buzz că au și apărut instrumente pentru monitorizarea și analiza conversațiilor din acest mediu social.

Soluția de analiză pentru social media Viralheat (care acum face parte din BrandMentions) a anunțat integrarea Google Buzz între serviciile cu care lucrează. Dar să vedem ce oferă pentru Buzz:

  • monitorizarea posturilor și comentariilor după cuvinte cheie, împreună cu filtre și sortări
  • analiza sentimentelor din posturile de pe Google Buzz
  • topuri ale autorilor pentru fiecare cuvânt cheie
  • statistici și mențiuni
  • comparații cu alte platforme de social media, printre care Twitter, Facebook bloguri și platforme video

Viralheat se poziționează dincolo de un instrument de monitorizare, declarând că se ocupă și de web analytics pentru social media. Poate fi folosit pentru prețuri între 10 și 90$/lună. Mai multe păreri despre Viralheat vă puteți forma urmărind următorul filmuleț de prezentare:

Etichete: , , ,