Social media management cu SpredFast

În încercarea de a găsi cea mai bună soluție pentru măsurarea social media apar metode și instrumente tot mai diferite. Dacă am văzut adaptări ale instrumentelor clasice de web analytics la social media și instrumente special construite de social media, astăzi a venit rândul să scriu despre Spredfast, un instrument de social media management care integrează soluțiile consacrate de web analytics ca Omniture și Google Analytics.

Din Spredfast poți face managementul campaniilor social media și păstra relațiile cu clienții din diferite platforme, printre care se află Twitter, Facebook, LinkedIn, YouTube, FlickR și bloguri (WordPress, Blogger, MoveableType, Lotus Live Connections, Drupal etc).

Pe lângă integrarea cu soluțiile de analytics de la Omniture și Google, Spredfast generează și câteva statistici proprii, în special pentru campanii (dashboard-ul se deschide cu Engagement, Reach și Activity).

Are versiune gratuită, dar și versiuni de 50 și 100$ pentru fiecare campanie („inițiativă”).

Spredfast este unul dintre start-up-urile finaliste la Microsoft BizSpark Accelerator, iar recent a primit o finanțare de la Austin Ventures.

Etichete: , , , , , , , , , , , , , ,

SAS a lansat instrument de analiză pt social media

E clar, se poartă social media analytics! Gigantul software SAS este ultima firmă care a anunțat o astfel de soluție. SAS oferă social media analytics pentru companii medii și mari.

Instrumentul lor este capabil să analizeze aparițiile din ultimii doi ani și să integreze Facebook, YouTube, Twitter, bloguri și forumuri cu sisteme de marketing, precum CRM. În plus, poate fi folosit pentru a vedea exact ce medii influențează oamenii.

sas-social-media-analytics sas-mentions

Prin social media analytics de la SAS, marketerii vor vedea nu doar ce s-a întâmplat, dar și prognoze care îi vor ajuta să creeze scenarii și să aloce bugete 🙂

Instrumentul este construit pentru conversații în 13 limbi și se bucură de expertiză în majoritatea industriilor.

Etichete: , , , , , ,

4 reguli general valabile în web analytics

Online marketerii trebuie să justifice fiecare cent investit, mai ales dacă lucrează în România. Web analytics ne ajută să facem asta și să luăm decizii pe baza informațiilor. Iată câteva sfaturi pe care e bine să ni le reamintim din când în când:

Măsoară tot

Lucrurile se schimbă cu o viteză amețitoare în mediul online, dar partea bună este că instrumentele de web analytics țin pasul cu noutățile în majoritatea cazurilor. Acum poți măsura impactul video-urilor, campaniilor social media, interacțiunea cu site-urile flash sau vizitele de pe mobile.

Învață mereu

Și dacă lucrurile se schimbă, nu poți să practici la fel ca acum 3 ani. Nici ca acum un an. Google Analytics a evoluat enorm de mult în ultimele 6 luni, Omniture a fost achiziționat, tool-uri și gadget-uri noi apar mereu, iar situația economică este într-o continuă schimbare. Stai informat și intră în contact cu alți practicieni!

Experimentează

Toată lumea vrea studii de caz, deși pe internet poți încerca foarte ieftin. Rezultatele unui test sunt mult mai relevante decât un studiu de caz „împrumutat”, deoarece testul este pe site-ul tau, pe vizitatorii tăi, campaniile tale etc.

Mai mult, în caz de nereușită vei știi exact cauzele și vei învăța mai repede decât dacă ai citi ce li s-a întâmplat altora. Chiar și în acest caz, costul eșecului este unul mic pe internet. Așadar, experimentează și greșește cât mai repede!

Acționează

Am mai scris și o să mai scriu: degeaba faci web analytics dacă din asta nu rezultă îmbunătățiri pentru vizitatori. Vezi ce modificări s-au petrecut. Nu uita care e scopul muncii tale!

Demografice de la Kontagent Social Analytics

Dacă am tot scris de instrumente de web analytics care s-au adaptat pentru facebook analytics, astăzi a venit rândul unuia creat special pentru Facebook.kontagent-optimization

Kontagent, platforma de social analytics, a anunțat o nouă serie de funcții, dar și o noua finanțare de care beneficiază de la investitori. Kontagent este o soluție focusată pe analytics pentru aplicații Facebook pentru optimizarea efectului viral al acestora.

Kontagent Social Analytics and Marketing-Automation Suite a ajuns la versiunea 1.5 și oferă acum date demografice despre răspândirea virală a aplicațiilor și cei care ajută la această răspândire, după cum se poate vedea în imaginea din dreapta. Cu aceeași ocazie a fost anunțată și lansarea conturilor demo cu acces la toate funcțiile platformei.

Cei mai importanți clienți sunt dezvoltatorii de jocuri pentru Facebook. Prin aceste aplicații, obține statistici despre 50 de milioane de utilizatori ai rețelei sociale.

Etichete: , ,

Clickable intră pe social media prin Facebook Ads

Clickable, sistemul de management pentru campanii de pay-per-click advertising, va integra din 12 aprilie și Facebook Ads.

Dincolo de faptul că vom avea statistici pentru o nouă rețea publicitară în același loc, și mai interesant este că pentru prima dată vom putea măsura cu același tool și compara performanțele campaniilor rulate pe motoare de căutare cu cele rulate în rețele sociale.

În plus, clienții Clickable vor putea crea și optimiza campaniile chiar din Clickable Pro. Clickable oferă servicii de management pentru principalele rețele pay-per-click, iar în urma anunțului de astăzi se poziționează drept primul serviciu online live care integrează atât search advertising, cât și social media advertising.

Etichete: , , ,