Noi măsurători în Doubleclick

Publicitatea online de tip display încă nu este suficient de bine măsurată. Este unul dintre motivele pentru care auzim mereu că pe internet petrecem cel mai mult timp, dar bugetele pentru acest mediu încă sunt în urma celor de TV. Principalii jucători din piață încearcă să vină cu soluții. De exemplu, Google ar vrea să ofere prin Doubleclick indicatori care să fie la fel de relevanți pentru campaniile de branding, cum sunt cei din AdWords pentru campaniile de performance.

Timpul mediu pentru video

Sunt multe dezbateri despre ce înseamnă vizualizare a unui spot video pe internet, mai ales de când Facebook a anunțat un număr mare de vizualizări, dar cu auto-play și fără sunet. Citește tot articolul →

Etichete: , , , , , ,

Anunțurile Google pentru Mobile Marketing

Luna trecută anunțam produsele cu care Yahoo! atacă zona de mobile. Ieri a fost rândul Google să își prezinte noutățile pentru mobile advertising și mobile analytics, la propria conferință pentru dezvoltatori (I/O 2015):

  • App Install Analytics – măsurarea numărului de instalări provenite din campanii de publicitate nu este nouă în Google Analytics, dar era deficitară pe iOS; în cazul platformei de la Apple, au ajuns acum la 20 de rețele de publicitate de la care colectează informațiiâ

Citește tot articolul →

Etichete: , , , , ,

Yahoo! Mobile Development

Despre Yahoo! nu am mai scris de 3 ani. Cam atât a trecut de când au anunțat închiderea Yahoo! Web Analytics. La începutul acestui an au organizat pentru prima dată o conferință pentru dezvoltatorii de aplicații mobile, ocazie cu care au anunțat lansarea suitei Yahoo! Mobile Development. Aceasta include mai multe produse cu ajutorul cărora dezvoltatorii își pot monetiza aplicațiile:

  • Flurry Analytics with Explorer – soluția de analytics folosită de peste 600.000 de aplicații mobile, a fost achiziționată de Yahoo! vara trecută; se laudă cu un reach de 1.6 miliarde device-uri mobile, deci dublu decât Facebook

Citește tot articolul →

Etichete: , , , , ,

Update-uri utile în Google Analytics

Google Analytics anunță noi funcționalități cu o viteză de invidiat, motiv pentru care până și eu am încetat să mai scriu despre toate acestea pe blog. Din când în când sunt unele majore sau foarte utile, și atunci semnalez apariția lor. Să vedem câteva opțiuni utile care au apărut de la începutul acestui an în GAnalytics!

Citește tot articolul →

Etichete: , , , ,

Navigare nouă în Adobe Analytics

Adobe Analytics a lansat în luna mai o nouă versiune, ce venea cu o interfață refăcută. Au prins foarte bine la utilizatori optimizările aduse segmentării. Nu același lucru se poate spune despre meniul pe bază de slidere. Astfel, luna aceasta a fost anunțat un mod nou de navigare, bazat pe un meniu personalizat. Citește tot articolul →

Etichete: , , ,