Filtre noi în Hotjar

Hotjar este un instrument pentru studiat comportamentul utilizatorilor în site-uri web. Este mai accesibil decât alte produse din categorie, ceea ce l-a făcut popular, inclusiv în România. Pe site-ul propriu este descris drept calea rapidă și vizuală pentru înțelegerea utilizatorilor. Prețurile pentru companii încep de la €89 / lună.

Principalele funcționalități sunt heatmaps, recordings, funnels, forms și polls. Da, le-am mai întâlnit și la alte produse 🙂 Dar revin la ce spuneam înainte, Hotjar este mai accesibil.

Recent, acest produs a primit câteva update-uri care îl fac mai ușor de folosit, iar cei care analizează informațiile de la Hotjar vor economisi timp.

Citește tot articolul →

Etichete: , , ,

Google Surveys din România

Google Consumer Surveys a fost anunțat prima dată în martie 2012. Interesant estă că în martie 2016, când s-a anunțat prima dată suita Google Analytics, acesta nu era unul dintre produsele din listă. A fost aduăgat până la finalul anului, în octombrie, când i s-a făcut public și noul nume. Luna aceasta a devenit disponibil în mai multe țări și mai multe limbi.

Astfel, de câteva zile, România este în lista celor 25 de țări din care poate fi folosit Google Surveys. Pe de altă parte, produsul nu este deocamdată în limba română. Dar problema e alta: în acest moment, chiar dacă ne putem face cont din România, nu putem targeta în sondaje utilizatori din România. Mai multe detalii, în continuarea articolului.

Citește tot articolul →

Etichete: , , ,

Introducere în Tableau

Tableau produce software enterprise pentru vizualizarea și analiza datelor. Are capacitatea de a lucra cu cantități mari de date, pe care le poate prelua direct din baze de date de pe servere. Acest instrument a atras atenția celor care fac marketing online în 2013, când a venit cu conectorul care preia date din Google Analytics (în primii ani, acesta funcționa cu dificultate conectat la un cont mediu sau mare de GA). La începutul acestui an, au lansat și mult așteptatul conector pentru Google Ads.

Citește tot articolul →

Etichete: , , , , ,

Store Visits în Google Analytics

Sunt câțiva ani buni de când giganții publicității online promit soluții fiabile pentru măsurarea conversiilor offline, mai exact măsurarea vizitelor în magazin făcute de către utilizatorii care anterior au văzut o reclamă. Nevoia este reală, mulți dintre advertiserii online oferind soluții omnichannel pentru potențialii lor clienți.

Dar soluțiile alese de Google Ads / Facebook Ads sunt costisitoare și durează foarte mult să fie implementate, presupunând maparea 3D a fiecărui loc în parte, așa că procesul se desfășoară greoi.

Google vine acum cu o alternativă – rapoartele Store Visits disponibile în Google Analytics. Acestea nu sunt la fel de precise precum metodele descrise mai sus, dar au avantajul că sunt disponibile imediat pentru toți cei care au afacerea pusă pe hartă.

Citește tot articolul →

Etichete: , , ,