Anul care tocmai s-a încheiat a adus peste 30 de articole pe acest blog, cifră deloc rea pentru un blog de nișă și non-profit. Unele dintre articole au reușit să genereze multe interacțiuni, precum discuții în rețelele sociale. Am selectat 10 articole care au fost bine primite de comunitate. Poți profita de zilele libere ca să le citești pe cele care ți-au scăpat!
- Costuri ascunse de marketing online – costuri care de cele mai multe ori nu sunt luate în considerare când se calculează eficiența campaniilor
- Search fără keywords – Not provided și automatizările din campaniile PPC schimbă total modul în care facem SEM
- Să cunoaștem limitele – despre diferențele dintre web analytics și Google Analytics, precum și lipsurile celui din urmă
- Lead Converter – un instrument accesibil de marketing online pe care l-am descoperit în 2013. Personalizează paginile din site cu widget-uri customizabile, pentru care oferă A/B testing și analytics. Între timp a fost dezvoltat și modulul de heatmaps
- Abilitățile unui web analyst – research-ul, prezentarea și înțelegerea business-ului sunt obligatorii pentru un bun analist
- Nu orice schimbare e optimizare – optimizare a devenit unul dintre cele mai folosite cuvinte în marketing online; din păcate, de multe ori este folosit incorect
- Plugin-uri de Google Analytics pentru WordPress – WordPress este cel mai popular CMS, Google Analytics cel mai folosit instrument de măsurare. Am testat plugin-urile care le integrează cel mai bine pe cele două
- Bune practici pentru testare și CRO – un prim articol dintr-o serie despre testare web și optimizarea ratei de conversie
- Calitatea datelor din web analytics – un subiect care naște multe dezbateri
- Veniturile, profitul și valoarea unui client – am început această listă cu un articol despre costuri, închei cu unul despre venituri