Google Analytics 360 Suite

După cum așteptam, Google și-a lansat un nou produs de A/B Testing și odată cu el a anunțat suita de produse de analytics, numită Google Analytics 360 Suite. Iată ce trebuie să știi în acest moment despre suita anunțată ieri de Google! Citește tot articolul →

Etichete: , , , , , ,

Data-Driven Attribution în Doubleclick

Doubleclick continuă să investească în măsurarea campaniilor de publicitate online. În vară semnalam că vor prelua indicatori din campaniile TV. Zilele acestea au anunțat o nouă inițiativă ce merită mai multă atenție: atribuirea conversiilor pe baza datelor. Citește tot articolul →

Etichete: , , , ,

Browser Size în Google Analytics

În Google Analytics a apărut recent o nouă dimensiune, numită Browser Size (sau Dimensiune de Browser, pentru cei cu interfața în limba română). Google a mai avut un serviciu cu același nume, bazat pe In-Page Analytics, dar cum spuneam, de data aceasta este vorba de o dimensiune disponibilă în rapoartele din GAnalytics.

Primul lucru care trebuie știut este că Browser Size este o dimensiune diferită de Screen Resolution. Citește tot articolul →

Etichete: , , , , , ,

Analytics la TeCOMM

De obicei nu recomand conferințe pe blog, unul dintre motive fiind acela că nu avem evenimente de digital analytics sau performance marketing în România. Există conferințe de SEO sau de PPC, dar nu de performance, în general. Din acest motiv, în urmă cu un an am preferat să particip la conferințe din Europa Centrală.

Fac o excepție pentru TeCOMM, eveniment dedicat industriei de eCommerce, care va avea loc săptămâna viitoare la Cluj-Napoca. Tema acestei ediții este „Power to the customers” și de aici focusul pe analytics și date. Citește tot articolul →

Etichete: , , , ,