Săptămâna aceasta, Facebook a anunțat disponibilitatea Conversion Tracking în toate conturile. Acesta urmărește conversiile aduse de Facebook Ads în site-urile advertiserilor. Sistemul funcționează asemănător cu cel din AdWords, necesitând introducerea câtorva linii de cod în site. Facebook Ads scapă astfel de un handicap pe care îl avea față de majoritatea programelor concurente pe publicitate online.
Facebook Conversion Tracking poate urmări mai multe tipuri de acțiuni în site-urile externe. Se poate transmite și o valoare a conversiei către Facebook.
De notat că Facebook va urmări realizarea conversiilor după User ID, nu Cookie ID (altfel spus, va urmări comportamentul unui utilizator pe toate device-urile pe care acesta se loghează). De asemenea, va urmări atât efectul clickurilor, cât și al afișărilor de reclame în conversii.
Ulterior, va observa ce au în comun utilizatorii care finalizează aceeași conversie și va servi reclamele din campanie altor utilizatori cu aceleași trăsături, dacă advertiserul a optat pentru plata la Optimized CPM (OCPM).
Se așteaptă ca în viitor Facebook să introducă măsurători asemănătoare și pentru traficul organic pe care îl generează spre site-uri externe.
1 Comment