Așa cum ne-a obișnuit, Visual Website Optimizer aduce periodic noi funcționalități utile la produsul său. Lista cu ce au făcut în ultimul timp conține câteva lucruri foarte utile. Vedeți detalii mai jos!
Adăugarea de widget-uri din editorul vizual
Aici avem câteva opțiuni interesante de adăugat în pagini, precum:
- promotion banner
- image pop-up
- form pop-up
- subscription pop-up – vertical
- subscription pop-up – horizontal
Sunt sigur că marketerilor le-au sclipit ochii la această listă. Momentan, această funcționalitate este în beta pentru un număr limitat de utilizatori.
Adăugarea de noi elemente din editorul vizual
Până acum, editorul vizual ne lăsa să facem modificări la pagini, dar de acum vom putea introduce și noi elemente tot din acesta. La începutul articolului este o imagine cu noul meniu și toate opțiunile de la adăugat elemente.
Ca și funcționalitatea de care am scris mai sus, și aceasta este foarte utilă în cazul unor promoții sau lansări de produse.
Alocarea dinamică a vizitatorilor în teste
Algoritmul învață în timpul testului și decide să trimită mai mult trafic pe una dintre variante decat pe alta, pentru ca aplicația să piardă cât mai puține conversii.
Această opțiune este foarte bună în cazul conversiilor care au loc de la prima vizită. Aș generaliza spunând că merge bine pentru microconversii, nu și pentru macroconversii.
Profilul vizitatorului la înregistrări
Nu a fost uitată nici secțiunea de înregistrări (user recordings), unde vom putea vedea de acum înregistrări cu toate vizitele făcute de un utilizator. Este o capabilitate majoră a VWO, pentru că de multe ori nu obținem mare lucru din urmărirea unei singure înregistrări.
Noi rapoarte pentru teste
Am mai scris în trecut că testau noi grafice. Între timp, au refăcut cu totul rapoartele, au introdus opțiunea de a le customiza (vezi imaginea), au refăcut și pagina cu sumarul testelor, au introdus SmartStats pentru alegerea câștigătorului folosind statistica bayesiană (tot pe metoda bayesiană se bazau și anterior în acest produs).
Noi opțiuni pentru protejarea intimității
În trecut au lansat câte ceva, odată cu GDPR. Acum lansează și altele, pentru a fi compatibili și cu cerințele PCI DSS, aplicabile companiilor care acceptă, procesează, stochează sau transmit informații despre carduri de credit.
În acest caz este vorba de protecția propriilor utilizatori. În acest sens, au lansat:
- delogarea după 15 minute de inactivitate
- expirarea parolelor
- transmiterea datelor prin TLS
Urmărind evoluția produsului Visual Website Optimizer, pot să remarc că cei de acolo se mișcă repede. Poate nu au cele mai multe update-uri la produs, nici cele mai puține, dar cu siguranță lansează anual un număr bun de funcționalități care pot fi utilizate imediat.