Să trecem în revistă ce s-a mai întâmplat în lumea web analytics de când nu am mai scris aici:
- Google Analytics a venit cu noi îmbunătățiri la API. Acum le oferă dezvoltatorilor 127 de noi metrici și dimensiuni, printre care vizitatori unici, care înlocuiește deficitarul absolut unici pe zi, și 10 dimensiuni noi pentru AdWords
- HP a achiziționat Vertica, o firmă de managementul datelor și analytics în timp real
- BlueKai a cumpărat TrackSimple, un start-up care are un instrument de analiza și optimizare a publicității
- Tot la capitolul achiziții: platforma de content analytics idio a achiziționat thrudigital, o agenție de dezvoltare pt social media, pt că i-a plăcut platforma sa de analytics și vrea să o dezvolte
- Un startup numit Crowdbooster vrea să profite de întârzierea Twitter Analytics oferind gratuit un serviciu de analiză la nivel de tweet. El va încerca să calculeze audiența fiecărui tweet. Deocamdată Crowdbooster este în private beta
- Platforma de facebook analytics Kontagent a anunțat că a atins cifrele de 100 milioane utilizatori și 15 miliarde mesaje pe lună monitorizate
- Serviciul de photo-sharing Picplz a lansat rapoarte de analytics pentru brandurile care îl folosesc pentru a împărtăși poze cu fanii
- Pentru amatorii de statistici, anunț că lucruri asemănătoare au făcut și unele site-uri de modă. Polyvore și Boutiques (ultimul un serviciu Google) au lansat rapoarte proprii de analytics. Fashion analytics 🙂