Metrice noi pentru calitatea sesiunii în Google Analytics 4

Ultima versiune de Analytics de la Google este departe de a fi gata, dar echipa de acolo se grăbește cu lansarea de noi funcționalități, mai ales că în câteva luni Google Analytics 4 va fi singurul produs de digital analytics oferit de Google.

Recent, au fost introduse metrice care sunt noi în Google Analytics 4, dar pe care le-am avut și în Universal Analytics. Acestea evaluează comportamentul vizitatorilor la nivelul sesiunilor.

Citește tot articolul →

Etichete: , , , ,

Data Studio devine Looker Studio

Google Data Studio este unul dintre tool-urile cărora le-am dedicat cele mai multe articole. Este un instrument lansat recent de Google, din 2017 fiind disponibil în varianta beta utilizatorilor din toată lumea.

Un motiv pentru care am scris des despre GDS este viteza mare cu care erau lansate noi funcționalități pentru acest produs. Lucrurile s-au schimbat însă în ultimul an și era de așteptat. În urmă cu exact 1 an, s-a anunțat că Data Studio va face parte dintre produsele Google Cloud, alături de Looker, un sistem de business intelligence achiziționat de Google în 2019. Mai mult, în primăvara acestui an au apărut primele semne de integrare între Looker și Data Studio.

La conferința Google Cloud desfășurată săptămâna aceasta, s-a anunțat că Google Data Studio se va numi de acum Looker Studio. Detalii despre această decizie, precum și alte anunțuri făcute la conferința Google Cloud, veți găsi în continuarea acestui articol.

Citește tot articolul →

Etichete: , , ,

Landing Pages în Google Analytics 4

Google Analytics 4 încă nu are disponibile toate rapoartele cu care am fost obișnuiți în versiunile precedente. Astfel, uneori mă gândesc cum aș putea face unele lucruri cu ultima versiune de analytics, deși aceasta nu oferă datele în rapoarte standard, uneori nici în cele personalizate. În acest articol veți afla câteva personalizări care se pot face în rapoartele oferite de GA4.

Paginile de destinație au o importanță majoră pentru cei care fac campanii. Mai jos, voi prezenta câteva moduri diferite în care datele pot fi văzute în Google Analytics 4.

Citește tot articolul →

Etichete: , , ,