Update-uri utile în Google Analytics

Google Analytics anunță noi funcționalități cu o viteză de invidiat, motiv pentru care până și eu am încetat să mai scriu despre toate acestea pe blog. Din când în când sunt unele majore sau foarte utile, și atunci semnalez apariția lor. Să vedem câteva opțiuni utile care au apărut de la începutul acestui an în GAnalytics!

Citește tot articolul →

Etichete: , , , ,

Navigare nouă în Adobe Analytics

Adobe Analytics a lansat în luna mai o nouă versiune, ce venea cu o interfață refăcută. Au prins foarte bine la utilizatori optimizările aduse segmentării. Nu același lucru se poate spune despre meniul pe bază de slidere. Astfel, luna aceasta a fost anunțat un mod nou de navigare, bazat pe un meniu personalizat. Citește tot articolul →

Etichete: , , ,

Millward Brown a achiziționat InsightExpress

Am încetat să scriu despre achiziții, însă aceasta este una majoră: Millward Brown, parte a holdingului WPP, a achiziționat recent un concurent, InsightExpress, companie focusată pe media analytics pentru brand marketing. Millward Brown își întărește din nou poziția pe zona digitală, după ce în 2005 a achiziționat Dynamic Logic, iar în anul 2008 Compete.

mb-digital Citește tot articolul →

Etichete: , , , , ,