Google Analytics anunță noi funcționalități cu o viteză de invidiat, motiv pentru care până și eu am încetat să mai scriu despre toate acestea pe blog. Din când în când sunt unele majore sau foarte utile, și atunci semnalez apariția lor. Să vedem câteva opțiuni utile care au apărut de la începutul acestui an în GAnalytics!
Navigare nouă în Adobe Analytics
Adobe Analytics a lansat în luna mai o nouă versiune, ce venea cu o interfață refăcută. Au prins foarte bine la utilizatori optimizările aduse segmentării. Nu același lucru se poate spune despre meniul pe bază de slidere. Astfel, luna aceasta a fost anunțat un mod nou de navigare, bazat pe un meniu personalizat. Citește tot articolul →
Millward Brown a achiziționat InsightExpress
Am încetat să scriu despre achiziții, însă aceasta este una majoră: Millward Brown, parte a holdingului WPP, a achiziționat recent un concurent, InsightExpress, companie focusată pe media analytics pentru brand marketing. Millward Brown își întărește din nou poziția pe zona digitală, după ce în 2005 a achiziționat Dynamic Logic, iar în anul 2008 Compete.
Anunțurile de la GA Summit 2013
Săptămâna aceasta a avut loc Google Analytics Summit 2013. Evenimentul a fost așteptat cu interes, după ce la ediția de anul trecut s-a lansat Universal Analytics. Nici anul acesta nu au dezamăgit, anunțând mai multe noutăți! Citește tot articolul →
Ce-a făcut Google Analytics vara asta
A trecut vara și s-au terminat concediile. E timpul să ajungem din nou la zi cu informațiile. Echipa de produs de la Google Analytics nu a avut vacanță, dacă ne uităm la update-urile pe care le-au anunțat în ultimele 3 luni: Citește tot articolul →