Gabriel (Gabi) Nistoran

Foto: Gabriel Nistoran / Gabi Nistoran

Marketing Leader specializat în data marketing, digital analytics și performance marketing

Experiență de peste 16 ani în marketing, atât în agenții cât și in-house

Experiență în Marketing Management obținută în companii majore, precum eMAG Group, BullGuard, Dr. Max,  Ringier și GroupM

7 ani de lucru în agentii online de top; am trecut prin agenții de creație, de media și de performance marketing

Peste 6 ani în grupul eMAG:

  • în primii 3 ani, singura persoană care s-a ocupat de Analytics & PPC Ads pentru eMAG România, cel mai mare spender local; unul dintre primii oameni care a lucrat pentru eMAG Bulgaria și eMAG Ungaria
  • în ultimii 3 ani, persoana care a creat și coordonat echipele de Performance Marketing (PPC, SEO, Marketing Analytics) și Product Analytics pentru Tazz by eMAG

În prezent, Marketing & Data Analytics Manager

Între 2022 și 2023, Analytics Manager (Marketing & Product Analytics Manager)

Din 2019 în 2022, Performance & Digital Marketing Manager pentru servicii online din .ro

Anterior, pentru aproximativ 5 ani, Paid Media Manager (PPC Manager) și apoi Senior Analytics Manager la o companie IT care activează pe piața globală (BullGuard)

Fondator al acestui site în 2009, când era singurul blog despre analytics în limba română; de atunci l-am ținut mereu activ publicând noi articole de specialitate

Promotor al marketingului eficient și măsurabil

Câteva dintre brandurile pentru care am lucrat: eMAG, Vodafone, OLX, Dr. Max, L’Oreal, miniPRIX, VISA, Profitshare, BCR, Doncafé, Flanco, Autovit.ro, Plafar, Pagini Aurii, Novensys, Depanero / ServSkills, Coriolan, Mengotti, BullGuard, imobiliare.ro, Tazz by eMAG

Trainer de Performance Marketing și Digital Analytics, inclusiv Google Analytics 4

Speaker la evenimente de profil (TeCOMM, Digital Marketing Forum; PR Academy; Online Marketing Academ; Social Networks Strategy; Onlined; Internet Myths, Trends and Opportunities; Lumea SEO PPC; Digital Marketing Meetup etc.)

Certificări în tehnologiile Google (Analytics, Ads & Tag Manager) și Microsoft (Power BI, SQL Server Management)