Anul acesta, echipa trafic.ro a lansat mai multe servicii pentru proprietarii români de site-uri. Tot anul acesta au organizat diverse evenimente offline (Premiile API.trafic.ro, workshop-uri, Clubul proprietarilor de site-uri, Meet-ups) și au publicat rezultatele unor studii privind traficul pe site-urile românești.
Produse noi
- AdPlanner – instrument pentru planificarea campaniilor online (media planning). S-a lansat în martie, iar în acest moment are 315 site-uri înscrise
- Market – magazin online bazat pe platforma okazii.ro, vinde produse IT&C și servicii online; s-a lansat în iunie
- Alerte – apărut în iulie, te anunță prin SMS și email când site-ul tău are probleme tehnice. Verifică disponibilitatea site-ului, timpul de încărcare și numărul de apariții ale paginilor de eroare, contra unei taxe de 5€/lună sau 50€/an
- NetIndex – Oferă statistici săptămânale și lunare pt categoriile de site-uri din trafic.ro. A apărut prima dată în 2006, nu mai știu exact cât a funcționat atunci. Cert e că s-a relansat în octombrie 2010.
- Piața de linkuri – Cumpărări, vânzări și schimburi de link-uri. S-a lansat luna trecută și deja sunt 783 de site-uri care vor să câștige un ban în plus din asta.
Funcționalități noi la trafic.ro
ianuarie – proprietarii site-urilor din trafic.ro vor fi informați în cazul în care un site propriu a fost virusat, datorită unui parteneriat cu Kaspersky
martie – în rapoartele din secțiunea Refferer total, vizitatorii ajunși pe site din motoare de căutare de imagini vor fi catalogați separat
aprilie
– sunt introduse drepturile de acces cu două niveluri, administrare și vizualizare
– apar rapoartele în timp real bazate pe vizitatori absolut unici; clasamentele real-time sunt actualizate o dată la o oră
iunie – apare Robotrafic, prin intermediul căruia sunt comunicate tendințele în căutarea web a românilor. Va fi relansat în curând.
august
– după ce au lansat noi modele de sigle trafic.ro, sunt inaugurate și 3 modele de sigle dinamice (vezi poza în dreapta)
– sunt inaugurate subcategoriile, astfel încât site-urile din clasament să se poată compara cu altele asemănătoare. Subcategoriile aduc și mai multe clasamente, deci mai mulți lideri 🙂
septembrie – sunt relansate paginile de profil pt site-urile înscrise. O pagină de profil conține screenshot, link, grafic cu evoluția traficului, audiența rezultată din studiile demografice, descrierea site-ului, link-uri spre conturile twitter și facebook, precum și știri în legătură cu site-ul
octombrie – se lansează „Compară”, facilitate prin care să îți compari numarul vizitatorilor pe site cu cei ai altui site din clasament, printr-un grafic
3 Comments