De obicei nu recomand conferințe pe blog, unul dintre motive fiind acela că nu avem evenimente de digital analytics sau performance marketing în România. Există conferințe de SEO sau de PPC, dar nu de performance, în general. Din acest motiv, în urmă cu un an am preferat să particip la conferințe din Europa Centrală.
Fac o excepție pentru TeCOMM, eveniment dedicat industriei de eCommerce, care va avea loc săptămâna viitoare la Cluj-Napoca. Tema acestei ediții este „Power to the customers” și de aici focusul pe analytics și date.
Nu este prima dată când la TeCOMM se vorbește despre analytics. În primăvară subliniam idei din prezentarea lui Ralf Haberich, CCO la Webtrekk.
Miercuri, 21 octombrie, este ziua de conferințe. Nu trebuie ratate prezentările lui Karandeep Singh, Head of Analytics la iProspect UK și Russel Sutton, managing director la celebra agenție Conversion Works din UK. Aceștia vor aborda subiectele big data și universal analytics.
A doua zi este pentru workshop-uri. Eu îl voi susține pe cel de analytics, numit Customers, not devices. Voi prezenta ciclul datelor, de la colectare, la prezentare și decizii bazate pe date pentru a optimiza profitul magazinului și experiența clienților. Workshop-ul va trece și prin diverse integrări și implementări de analytics, printre care mobile analytics și tag management. Poți completa ziua cu workshopurile de performance marketing susținute de Kath Pay (email), Dragoș Smeu (PPC) sau Claudiu Fărcaș (afiliere).
Dacă nu ți-ai luat încă bilet, o poți face acum cu o ofertă specială! Folosește codul TeCGabriel25 la achiziția de pe site-ul TeCOMM și primești pe loc o reducere de 25% din preț.