A trecut încă un an și ne uităm să vedem cu ce am rămas. Pe acest blog am publicat câteva articole care cred că merită citite, dacă „v-au scăpat”. Le-am grupat în trei categorii majore:
Media
Am scris articole despre eficientizarea principalelor canale de performance marketing:
Tot la capitolul eficiență în media, recomand articolele Nu începe cu media și Consultanții.
Research
Din studiul pieței recomand articolul despre notorietatea de brand. Am lămurit diferențele dintre A/B Testing și UX Research și am continuat cu detalii despre alte tipuri de teste, precum cele de usability.
Dar analytics-ul înseamnă mult mai mult. Poate fi folosit și pentru product management, iar rapoartele de site search sunt o sursă inepuizabilă de informații.
Și-a consolidat poziția ca furnizor de instrumente accesibile de analytics. La capitolul Google Analytics am pus accent două metode oferite pentru segmentare: noile segmente avansate și gruparea conținutului. Am făcut și o listă cu toate update-urile GA din 2014. Nu trebuie uitat nici Google Tag Manager, căruia i-am făcut o prezentare generală și am lămurit una dintre cele mai des întâlnite probleme în utilizarea sa. Despre GTM intenționez să scriu mai mult în următoarele luni, după ce Google va finaliza versiunea a doua.
Sunt mult mai multe subiecte despre care aș fi vrut să scriu anul acesta și nu am apucat să o fac, așadar am o idee despre articolele de anul următor. Analiza altor canale media, managementul și vizualizarea datelor, A/B Testing (bune practici și instrumente) sau tag management-ul sunt câteva dintre temele pe care vreau sa le prezint pe blog în următorul an.